Tuesday 28 May 2013

mari kita mencipta kebahagiaan kita

sejak akhir-akhir ni saya telah mengali semula hobi yang telah lama saya tinggalkan iaitu MEMBACA ....perkara pertama yang saya buat ialah menaikkan kembali semangat untuk membaca....kedua saya memastikan duit ada untuk membeli BUKU...hehe..kalau xde duit macam mana nak beli buku kan? pastu tertanam la semula hobi MEMBACA tu...hehe....setelah memastikan duit ada saya telah menyenaraikan buku yang perlu saya beli...hehehe....dalam banyak buku yang ada kat POPULAR tu saya tertarik dengan buku ini.....



memang best...bermanafaat...menarik jiw positif saya untuk selalu berfikiran positif dalam apa jua keadaan....mula-mula tu macam susah gak tapi...USAHA itu penting.... ALLAH TIDAK AKAN MENGUBAH NASIB SESUATU KAUM, MELAINKAN MEREKA BERUSAHA MENGUBAH NASIB KAUM MEREKA SENDIRI..... ^_^

No comments:

Post a Comment